|
|
|
|
|
| |
| | | | Projekty czasowej organizacji ruchu | PROJ-ORG-RUCHU |
|
|
|
|
|
|
Prowadzenie robot w pasie drogowym uwarunkowane jest opracowaniem projektu organizacji ruchu, który określa zakres ograniczenia ruchu oraz sposób oznakowania i zabezpieczenia miejsc robot. Zakres ograniczenia ruchu powinien wynikać z projektu technicznego i określony jest przez technologię i organizację prowadzonych robót.
Projekt organizacji ruchu wymaga zatwierdzenia w trybie określonym przepisami o zarządzaniu ruchem na drogach publicznych,
Prowadzenie w pasie drogowym robót nie związanych z budową, przebudową wymaga uzyskania zezwolenia zarządu drogi.
Opracowujemy wszelkie Projekty czasowej zmiany organizacji ruchu, na czas wykonywania robót / usług w pasach drogowych dróg publicznych.
|
|
Projekty opracowujemy w oparciu o poniższe przepisy prawne, wytyczne oraz ich zmiany:
- przepisy USTAWY z dnia 21 marca 1985 roku O DROGACH PUBLICZNYCH (t.j. Dz.U. z 08.02.2007r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.)
- przepisy USTAWY z dnia 20 czerwca 1997 roku - PRAWO O RUCHU DROGOWYM (tj. Dz. U. z 20.06.2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)
- przepisy ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 23 września 2003r.
w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 14.10.2003r. Nr 177, poz. 1729)
- przepisy ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków
i sygnałów drogowych (Dz. U. z 12.10.2002 r. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.)
- przepisy ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.
w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania
na drogach (Dz. U. z 13.12.2003r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)
- Załącznik nr 1 – 4 do ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
- Zarządzanie Nr 75 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 30 lipca 2010r. w sprawie typowych schematów oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, które wprowadziło do stosowania na drogach krajowych „Katalogu typowych schematów oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym”.
oraz
- wizje w terenie
- inwentaryzację oznakowania istniejącego
- zalecenia inwestora
Projekty czasowej zmiany organizacji są przez nas uzgadniane, a nastąpienie zatwierdzane przez właściwe organy administracji państwowej oraz samorządowej w zależności od danej kategorii drogi, czyli i właściwości zarządzania ruchem, i tak:
- zarząd ruchem na drogach krajowych sprawuje - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad,
- zarząd ruchem na drogach wojewódzkich - Marszałek Województwa,
- zarząd ruchem na drogach powiatowych i gminnych - Starosta.
|
|
- Nowość, P - Polecany produkt O lepsze ceny do swojego projektu / inwestycji proszę złożyć zapytanie cenowe na adres adminsell@555.pl |
|
|
Polecamy
|
|
Kontakt z nami
|
ogólny
|
|
"P.H.U. Telsat" ul. J.Dąbskiego 1a 72-300 Gryfice Polska |
|
telsat@555.pl |
|
+48 91 384 2018 |
|
+48 91 384 8333 |
|
|
|
lub skorzystaj z formularza
|
|
|
|
Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2006 Telsat Electronic Systems, Poland
Wszelkie informacje zawarte na stronie www.555.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i są publikowane wyłącznie dla celów informacyjnych. Firma P.H.U. TELSAT Grzegorz Kawka zastrzega sobie prawo wprowadzenia bez uprzedzenia zmian danych na stronie www.555.pl, w tym parametrów technicznych, wyposażenia, cen i specyfikacji produktów.
|
|
|
|